25 BESTE takenlijst-apps voor Windows en Android (2021)

Takenlijst-apps zijn hulpmiddelen waarmee u zakelijke en projectgerelateerde taken effectief kunt maken, toewijzen, beheren, prioriteren en delen. Deze toepassingen helpen u de productiviteit te verhogen. Hiermee kunt u herinneringen toevoegen, zodat u geen enkele belangrijke taak hoeft te missen.

Hieronder volgt een zorgvuldig uitgekozen lijst van de Top-to-do-lijst-app, met hun populaire functies en websitelinks. De lijst bevat zowel open source (gratis) als commerciële (betaalde) software.

Beste takenlijst-apps voor Windows | Android | iPhone

Naam Platformen Terugkerende taak Locatiegebaseerde herinneringen Koppeling
Kruis aan Windows, Android, iOS, Mac, internet.JaJa Kom meer te weten
todoist Windows, Android, iOS, macOSJaJa Kom meer te weten
Elke.do Android, iPhone, iPad, Mac, internet, Windows.JaJa Kom meer te weten
Microsoft To-Do Android, Mac en WindowsJaNee Kom meer te weten
NTTask Mac, iOS, internetJaJa Kom meer te weten

1) vink aan

TickTick is een tool voor taakbeheer dat zorgt voor naadloze cloudsynchronisatie op al uw apparaten. Het is een van de beste taken-apps voor Windows waarmee je een plan kunt plannen, kunt samenwerken met een team, enz.

Functies:

  • Hiermee kunt u meerdere herinneringen instellen.
  • TickTick biedt meer dan vijf verschillende weergaven om gemakkelijk met schema's om te gaan.
  • Het helpt je om dingen gedaan te krijgen door taken snel en zonder moeite toe te voegen.
  • Dit is een van de beste taken-apps voor iOS waarmee je mappen, lijsten, taken en subtaken kunt beheren.
  • U kunt op specifieke plaatsen een herinnering krijgen.
  • Het is een van de beste dingen voor Windows die u helpt bij het maken en toevoegen van tags aan taken.
  • U kunt de datum bekijken waarop de taak is gemaakt en voltooid.
  • U kunt een taak toewijzen aan collega's op kantoor.
  • Prijs: Gratis plannen. U kunt zich abonneren op de pro-versie, die begint vanaf $ 27,99 per jaar.
  • Ondersteunde platformen: Windows, Android, iOS, Mac, internet.

Koppeling: https://ticktick.com/home


2) Todoist

Todoist is een gebruiksvriendelijke tool die u helpt om alle taken gemakkelijk en nauwkeurig te organiseren. Het geeft een compleet beeld van de taken die je moet doen. Met deze tool kunt u weten wanneer mensen opmerkingen maken, hun taak voltooien, enz.

Functies:

  • Dit is een van de beste lijst-apps voor Windows die u helpt de deadlines te onthouden.
  • U kunt al uw belangrijke taken markeren.
  • Het biedt kleurgecodeerde grafieken om de maandelijkse voortgang te kennen.
  • U kunt eenvoudig uw account maken om de voltooide taken bij te houden.
  • Team kan een opmerking schrijven over projecten en taken.
  • Prijs : Gratis abonnementen. Premium-abonnement begint vanaf $ 3 kosten per maand.
  • Ondersteunde platformen: Windows, Android, iOS, macOS.


3) Elke.do

Elke.do is een van de beste takenlijst-apps voor iPhones die je team helpt georganiseerd te blijven. Hiermee kunt u uw taken, lijsten en herinneringen op een eenvoudige manier beheren.

Functies:

  • Dit is een van de beste takenlijst-apps voor Android waarmee je vanaf elk apparaat toegang hebt tot je takenlijst.
  • Het heeft een kalender die u helpt om belangrijk werk bij te houden.
  • U kunt eenvoudig uw account aanmaken om herinneringen toe te voegen, zodat u geen enkele taak mist.
  • Het helpt je om een ​​boodschappenlijstje te maken.
  • Prijs: Gratis abonnementen. Premium-abonnement begint vanaf $ 5,99 per maand.
  • Ondersteunde platformen: Android, iPhone, iPad, Mac, internet, Windows.


4) Microsoft To-Do

Microsoft To-Do is een online taakbeheersoftware. Het helpt u bij het beheren en prioriteren van werkzaamheden die u dagelijks moet uitvoeren.

Functies:

  • Het stelt u in staat om dingen gedaan te krijgen door uw taken snel vast te leggen en op te halen op veel apparaten.
  • U kunt lijsten delen om in contact te blijven met collega's, familie, vrienden, enz.
  • Het helpt je om de taak op te splitsen in eenvoudige stappen.
  • Microsoft To-Do kan worden geïntegreerd met Outlook.
  • U kunt gegevens synchroniseren tussen Android, iPhone, Windows 10, enz.
  • Met deze app kun je de melding personaliseren.
  • Prijs: Gratis abonnementen.
  • Ondersteunde platformen: Android, Mac en Windows.


5) NTTask

NTTask is een platform voor taak- en projectbeheer. Hiermee kunt u taken maken en toewijzen aan teamleden. Met deze tool kunt u de begin- en einddatum voor een taak instellen.

Functies:

  • Het heeft geavanceerde filters om projecten effectief te beheren.
  • U kunt NTask gebruiken om prioriteiten toe te wijzen om projectdeadlines te halen.
  • Met Ntask Manager kan het team zoeken in projecten, taken en werkruimten.
  • Het biedt een kalender om uw planning te automatiseren.
  • Integratie met Zapier (een tool die je apps en diensten verbindt) is mogelijk.
  • U kunt gegevens importeren of exporteren naar een CSV-bestand (Comma Separated Values).


6) Twee twee

Twee twee is een van de beste takenlijst-apps voor iPhones waarmee u uw taak sneller en efficiënter kunt uitvoeren. Hiermee kunt u de lijst naar wens aanpassen.

Functies:

  • Teuxdeux helpt u een schema op te stellen om georganiseerd te blijven.
  • Het ondersteunt Markdown (lichtgewicht opmaaktaal).
  • Teuxdeux helpt je om snel taken te downloaden.
  • Dit is een van de beste apps voor taakbeheer die toegankelijk zijn via een browser of iPhone.


7) OmniFocus

OmniFocus is een takenlijst-app voor Mac en iOS. Het helpt je om een ​​taak toe te voegen met Siri. Met deze tool kunt u taken per project groeperen.

Functies:

  • Projecten en acties kun je snel terugzien.
  • Het waarschuwt u wanneer een nieuwe actie wordt toegevoegd.
  • Dit is een van de beste taken-apps voor iOS die automatisch al je gegevens op alle apparaten synchroniseert.
  • U kunt taken beheren vanaf de Apple Watch.
  • Prijs: Gratis abonnementen. Premium-abonnement begint vanaf $ 9,99 per maand.
  • Ondersteunde platformen: Mac, iOS, internet.

Koppeling: https://www.omnigroup.com/omnifocus


8) Nozbe

Nozbe is een van de beste lijst-apps voor Windows waarmee u uw taken efficiënt kunt prioriteren. Met deze applicatie kun je verbinding maken met apps zoals Evernote-notities, Microsoft Office- of Google-documenten, enz.

Functies:

  • Je kunt gemakkelijk samenwerken met andere mensen.
  • Hiermee kunt u opmerkingen toevoegen aan taken of projecten.
  • Nozbe kan gegevens opslaan en back-uppen uit veiligheidsoverwegingen.
  • Dit is een van de beste lijst-apps voor Android die een interface biedt die op elk schermformaat werkt.
  • Dit is een van de beste lijst-apps voor mac waarmee je opmerkingen aan taken of bestanden aan projecten kunt toevoegen.
  • Nozbe is beschikbaar voor Windows, Linux, Mac, etc.


9) Toodledo

Toodledo is een tool die je helpt om de productiviteit te verhogen door je dagelijkse workflow te organiseren. Hiermee kunt u lange notities maken, aangepaste lijsten maken, enz.

Functies:

  • U kunt uw takenlijsten aanpassen.
  • Dit is een van de beste apps voor taakbeheer waarmee u bestaande gegevens uit andere toepassingen kunt importeren en exporteren.
  • U kunt een aanpasbaar alarm voor een taak instellen.
  • Toodledo synchroniseert gegevens in realtime met alle apparaten.

Koppeling: https://www.toodledo.com/


10) Begrip

Begrip is een takenlijst-, samenwerkings- en werkbeheer-app die kan worden geïntegreerd met databases. Deze tool biedt spreadsheets om uw werk bij te houden.

Functies:

  • Het ondersteunt meer dan 30 mediatypen.
  • Taken en projecten zijn eenvoudig te beheren met behulp van een kalender en lijstweergaven.
  • U kunt meer dan 50 apps integreren.
  • Het helpt je om je idee te schetsen en ze in oplopende of aflopende volgorde te rangschikken.
  • U kunt realtime samenwerken.


11) Veegt

Swipes helpen u bij het verzamelen, beheren en uitvoeren van uw essentiële taak. Hiermee kunt u gemakkelijk een weekplan maken. Met deze tool kunt u chatten en samenwerken met uw zakelijke team.

Functies:

  • Hiermee kunt u snel alle prioriteiten over projecten bekijken.
  • U kunt uw taken gemakkelijk filteren.
  • Het biedt toelichting bij de lijst met vereisten.
  • Met de Swipes-app kunt u bestanden, notities en koppelingen naar taken bijvoegen.
  • U kunt verbonden blijven met uw tijd met Android en de mobiele iOS-app.
  • Deze GTD-software geeft duidelijk inzicht in welke taken zijn voltooid en wat er nog moet gebeuren.

Koppeling: https://swipesapp.com/


12) Habitica

Habitica is een open-source productiviteitsapp die je helpt je doelen te bereiken. Hiermee kunt u taken dagelijks volgen. Deze tool biedt ook een gebruiksvriendelijke interface voor het web.

Functies:

  • U kunt uw taken afvinken.
  • Deze GTD-software biedt een op teams gebaseerde takenlijst
  • Het biedt een eenvoudige manier om taken in te stellen.
  • U kunt voltooide taken gemakkelijk verifiëren.
  • Het biedt een API waarmee u een Chrome-extensie kunt integreren.

Koppeling: https://habitica.com/static/home


13) Denk aan de melk

Remember The Milk is een populaire takenlijst-app die je helpt om samen dingen voor elkaar te krijgen. Het synchroniseert automatisch uw taken op alle apparaten.

Functies:

  • Het kan werken met je Google Assistent en Siri.
  • U kunt gegevens exporteren in JSON-indeling (JavaScript Object Notation).
  • Met Remember The Milk kunt u bestanden aan uw taken toevoegen.
  • Deze software ondersteunt het horloge van Apple.
  • De Pro-versie biedt tal van add-ons.
  • Je kunt dingen moeiteloos vinden met favorieten.
  • Hiermee kunt u taken ordenen met behulp van slepen en neerzetten.

Koppeling: https://www.rememberthemilk.com/


14) Bewaren en delen

Keep and Share is een aanpasbare online takenlijst die u altijd en overal kunt openen. Het biedt deelbare groepsagendafuncties die kantoorcommunicatie eenvoudig en veilig maken.

Functies:

  • U kunt een start- of einddatum aan uw taken toewijzen
  • Sorteren van taken op prioriteit zoals laag, gemiddeld, hoog is mogelijk.
  • Hiermee kunt u documenten, links, foto's en meer bijvoegen.
  • U kunt uw vrienden uitnodigen om een ​​taak in Keep te bewerken en te delen.
  • Deze terugkerende app stuurt sms-berichten en e-mailherinneringen om de taken te voltooien.

Koppeling: https://www.keepandshare.com/htm/to_do.php


15) Doe dit:

Idonethis is een tool om je eigen voortgang bij te houden en om de taak waar je team aan werkt te begrijpen. Het biedt ook een rapport om de voortgang van uw team te controleren.

Functies:

  • U kunt de taak die u hebt voltooid en taken waaraan u moet werken volgen.
  • Het helpt u om uw team eenvoudig te beheren.
  • Teams kunnen dagelijks inchecken via hun browser of via e-mail.
  • Deze terugkerende app biedt rapporten om de voortgang van het team te kennen.

Koppeling: https://idonethis.com/tour


16) WeDo

WeDo is een takenlijst-app waarmee je alle gerelateerde lijsten in één map kunt groeperen. Hiermee kunt u thema's en emoji's personaliseren.

Functies:

  • Hiermee kunt u uw lijsten delen met familie, collega's en vrienden.
  • WeDo stelt je in staat om deadlines in te stellen, zodat je geen deadlines mist.
  • U kunt taakupdates krijgen via de drukknop.
  • Deze tool helpt je om complexe zaken op te splitsen in hanteerbare subtaken.
  • U kunt de tijd schatten om bepaalde taken te voltooien.
  • WeDo stelt u in staat om het prioriteitsfilter toe te passen.
  • U kunt foto's of bestanden bijvoegen terwijl u een taak aan anderen toewijst.

Koppeling: http://wedo.com/


17) Controlelijst

Checklist is een programma voor het beheren van takenlijsten dat synchroniseert om taken op verschillende apparaten uit te voeren. Deze takenlijst-app helpt je ook om deze met andere mensen te delen. Hiermee kunt u een bestand bijvoegen met taken die u hebt toegewezen.

Functies:

  • Het biedt meer dan duizenden checklist-sjablonen
  • U kunt vervaldatums instellen en herinneringen herhalen om taken bij te houden.
  • Deze app ondersteunt onbeperkte checklists.
  • Uw lijst wordt automatisch gesynchroniseerd met de cloud.
  • Voeg onderweg meerdere taken toe.

Koppeling: https://checklist.com/


18) 2Doe

2do-app is een werkbeheerproduct waarmee u URL's aan uw taken kunt toevoegen. Het biedt een geavanceerde zoekfunctie om zonder gedoe de dingen te vinden die u zoekt.

Functies:

  • Met de nieuwste versie van deze app kun je gegevens synchroniseren met Dropbox.
  • Hiermee kunt u in- en uitzoomen op uw taken.
  • Deze tool ondersteunt sneltoetsen.
  • Het biedt geavanceerd zoeken met geneste zoekopdrachten en logische operatoren.
  • 2do app biedt lijsten met kleuren.
  • Het werkt de taak automatisch bij wanneer de volgende taak moet worden uitgevoerd.


19) Beer

Bear Notes is een flexibele schrijf-app waarmee je moeiteloos je notities kunt vinden en ordenen met Hashtags. U kunt deze tool gebruiken om snel taken aan individuele notities toe te voegen.

Functies:

  • U kunt uw taken exporteren in PDF-, Word- en meer bestandsindelingen.
  • Het is een van de beste apps die snelkoppelingen biedt om snel stijlen aan uw tekst toe te voegen.
  • Hiermee kunt u notities coderen met Touch ID om de belangrijke informatie te beschermen.
  • U kunt de notities verbergen wanneer het ertoe doet.

Koppeling : https://bear.app/


twintig) Luchttafel

Luchttafel is een tool die samenwerkingsfunctionaliteiten biedt aan organisaties. Het biedt een spreadsheet om uw taken te organiseren. Met deze tool kunnen gebruikers hun projecten, inhoud en ideeën beheren in een gecentraliseerd systeem.

Functies:

  • Het helpt u bij het filteren, sorteren en herschikken van records.
  • U kunt eenvoudig integreren met Linkedin, Gmail, Facebook, Twitter en meer.
  • Airtable biedt ondersteuning voor formulierbeheer.
  • Het biedt aanpasbare weergaven en velden.
  • Aangepaste weergaven en velden


21) Dingen

Things is taakbeheersoftware die u helpt uw ​​doelen te bereiken. Hiermee kunt u kiezen welke agenda's u graag ziet, zoals familie, werk, enz.

Functies:

  • U kunt een plan slepen en neerzetten om taken opnieuw te plannen.
  • Dit is een van de beste lijst-apps voor mac die kan worden geïntegreerd met iOS en macOS.
  • Hiermee kunt u uw takenlijsten in categorieën indelen.
  • U kunt met slechts één tik een nieuwe taak maken.
  • Deze tool heeft een zijbalk die u helpt bij het groeperen van projecten.
  • U kunt taken gemakkelijk over projecten heen verplaatsen.

Koppeling : https://culturedcode.com/things/


22) Casual.pm

Casual.pm is een cloudgebaseerd projectbeheerplatform waarmee gebruikers projectplannen kunnen maken met behulp van projectkaarten. Het stelt u in staat om relaties toe te voegen aan taken die helpen om de volgorde van uitvoering van een project te bepalen.

Functies:

  • Het biedt een interface voor slepen en neerzetten om taken aan verschillende mensen toe te wijzen.
  • U kunt eenvoudig relaties aan taken toevoegen.
  • Het heeft een dashboard dat een algemeen overzicht van projecten biedt.
  • Met dit systeem kunnen gebruikers aan elke taak een subproces toevoegen.
  • Wanneer het project start, krijgen teamleden een vooraf gedefinieerde takenlijst.
  • Het kan compatibel zijn met Google Agenda.

Koppeling : https://casual.pm/


23) Google Keep

Google Keep is een dienst voor het maken van aantekeningen die is ontwikkeld door Google. Hiermee kunt u uw gegevens synchroniseren met Google Drive. Deze takenlijst-app helpt je om snel tekst te zoeken.

Functies:

  • U kunt verschillende soorten notities maken, waaronder lijsten, tekst en meer.
  • Gebruikers kunnen een herinnering instellen.
  • Het helpt u om notities naar Google Documenten te verzenden.
  • Deze tool biedt locatiegebaseerde meldingen

Koppeling https://keep.google.com


24) Evernote

Evernote is een applicatie die is ontworpen voor het maken van aantekeningen, het beheren van taken en het archiveren. Het helpt u bij het vastleggen en prioriteren van uw ideeën, takenlijsten en projecten op meerdere computerapparaten.

Functies:

  • U kunt records bijhouden en projecten offline organiseren.
  • Met deze takenlijst-app voor Windows 10 kunt u gemakkelijk projecten, deadlines en klanten beheren.
  • U kunt bijlagen aan notities toevoegen.
  • Evernote stelt u in staat om notities effectief te ordenen.
  • Hiermee kunt u trefwoordtags aan notities toevoegen.
  • Deze app helpt je om samen te werken met anderen.

Koppeling : https://evernote.com/


25) Ikiru

Ikiru is een eenvoudige app om lijstjes te maken. Het helpt je om je productiviteit te verhogen. Met deze app kun je items met een vervaldatum op je Apple Watch bekijken.

Functies:

  • Het ondersteunt tal van talen, waaronder Engels, Frans, Duits en meer.
  • Het sorteert de lijst automatisch alfabetisch.
  • Het kopiëren of verplaatsen van items van de ene lijst naar de andere is eenvoudig.
  • U kunt de lijst delen via e-mail.
  • Het biedt twee thema's, licht en donker.
  • Met deze tool kunt u een vervaldatum en herinnering toewijzen aan lijstitems.
  • Het toevoegen van een foto aan het item is mogelijk.

Koppeling : http://crushpapps.com/ikiru/

FAQ:

❓ Wat is een takenlijst-app?

Takenlijst-apps zijn hulpmiddelen waarmee u zakelijke en projectgerelateerde taken effectief kunt maken, toewijzen, beheren, prioriteren en delen. Deze toepassingen helpen u de productiviteit te verhogen. Hiermee kunt u herinneringen toevoegen, zodat u geen enkele belangrijke taak hoeft te missen.

⚡ Waarom een ​​takenlijst-app gebruiken?

Dit zijn de belangrijkste redenen om de takenlijst-app te gebruiken:

  • Helpt je georganiseerd te blijven: Met de takenlijst-app kunt u uw taak georganiseerd houden. Het stelt u in staat om het overzicht te behouden wanneer u met meerdere projecten werkt.
  • Houd je gemotiveerd: Takenlijsten zijn een nuttig motiverend hulpmiddel om uw gedachten en de doelstellingen van uw project te verduidelijken.
  • Verbetert je geheugen: Door een takenlijst bij te houden, kunt u belangrijke dingen bijhouden die u moet doen. Het maakt het gemakkelijker om dingen te onthouden.
  • Volg je leven: Takenlijst-apps zijn handig om je toewijding aan gezin en werk te behouden. Deze toepassingen helpen u op een manier die uw tijd met gezin en werk niet verpest.
  • Prioriteiten stellen: Takenlijst-apps helpen als je te veel taken hebt. Met deze toepassingen kunt u zich concentreren op cruciale taken door prioriteiten te stellen.
  • Splits doelen op in acties: Uw doelen kunnen verschillende tijdsperioden hebben, zoals maand, jaar of kwartaal. Het wordt gemakkelijk om te handelen als je je doel hebt ingesteld in de to do list-app.

🏅 Hoe een takenlijst-app selecteren?

De takenlijst-apps zijn flexibel om verder te gaan met veranderende vereisten van de workflow en stellen u in staat om taken met gemak uit te voeren. Een slechte app kan moeilijk zijn om de taak te organiseren of te voltooien. Daarom is het belangrijk dat u ervoor kiest om lijsten te maken door rekening te houden met de volgende criteria.

Agenda-integratie: U moet de ondersteuning van de kalender controleren met de door u gekozen takenlijst-app. Het geeft je een datumgewijs overzicht van taken die je moet aanpakken. U kunt de voorkeur geven aan apps die kunnen worden aangesloten op iCloud, Google Agenda of andere services.

Organisatie: Apps met functies zoals projecten, taaklabels en subtaken kunnen u meer georganiseerd houden. Als u niet de juiste manier heeft om uw taken te beheren, kunt u werk met een hoge prioriteit vergeten.

Ontwerp: Het is moeilijk en vervelend om je taken op orde te houden, daarom moet je voor de takenlijst-app gaan, die leuk is om te zien en met minder moeite te navigeren.

Invoer methode: Je moet zoeken naar apps die het mogelijk maken om taken snel in te voeren zonder veel moeite en verwarrende syntaxis. Functies zoals natuurlijke taalparsing of spraakinvoer kunnen uw werk gemakkelijk maken. U moet alle invoermethoden controleren voordat u de to do-app aanschaft.

Prijs: Veel online beschikbare takenlijst-apps zijn gratis, maar ze hebben enkele beperkingen. Gratis applicaties kunnen u helpen om de basisfuncties te gebruiken. U kunt kiezen voor premium-abonnementen als u niet tevreden bent met een proefversie of gratis versie van de app.